Summa sidvisningar

onsdag 14 mars 2012

En skön känsla!!!!

Tog oss ut en liten sväng på eftermiddagen. Isolde ville spela fotboll!!!!!! :o)))
En liten sväng med vagnen sen ville Isolde hem igen...inte riktigt pigg!

Johan kom hem och vi lagade mat ihop. En skön känsla av lugn...ingen av oss har tränat eller gett oss iväg på nåt i veckan. Vissa veckor är det skönt när det är så här. Johan har jobbat dagtid och inte varit hemma förrän 17.30.

Isidor sover bredvid mig nu och mina hormoner spelar mig "spratt" då och då....just nu känner jag oro att nåt ska hända honom.Just nu att han ska bli sjuk, samma hosta som Isolde. Å,min guuud så hemskt det vore.
Samma känsla kom över mig när jag nattade Isolde nu...Å, hur ska jag skydda dig mot allt jag vill skydda dig ifrån...?!?!
Ringt mina söner...2 svarade inte men den tredje fick jag tag i.....han hade det bra i skolan.Kommer hem på fredag igen.

Nu är det tv kväll för mig....Johan ska tvätta bilen.

Ska ta upp Isidor och lukta på honom..i nacken. Ååååååå....ljuvligt! Ny badat och ren pyjamas.....
Snart dax att inta spinningcykel igen......ska bli kul. Hinner jag så blir det i veckan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar