Summa sidvisningar

måndag 5 mars 2012

Baby &Barn mässa.

Sitter med en kopp kaffe ...behövs mycket sånt idag!!! Trött så det liknar inget....

Igår va vi på baby&Barn mässan i Göteborg....mycket bra mässa!!! Där kunde man lätt hitta saker som man behövde just i stunden....men så mycket handlat blev det inte.
En tur till Johans föräldrar på vägen hem!

Mycket bra helg...40 års kalas....och mässa!!!

Just nu sover Isolde och Isidor....Jag njuter av lite lugn!!!!
Johan och jag träna på morgonen....jag "testade" spinningcykeln! Gick bra...

I kväll ska Johan jobba sitt första pass...jag ska va ensam och är SKIT nervös!!! Ja, det är ju löjlit...jag har varit ensam med 3 små förr. Fattar inte varför jag känner mig stressad NU!!!!!!  Vi får se.....har varnat Johan att det kan vara KAOS när hon kommer i natt!

Bilder från mässan kommer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar