Summa sidvisningar

torsdag 8 mars 2012

Stor bak, tjejdag och TACK!!!

Isidor fick vara med morfar och B-M ett par timmar idag. Kändes konstigt att lämna honom. Dåligt samvete så jag höll på att gå i bitar! Nu är detta nåt jag MÅSTE jobba med, att lämna över lite i bland. Jag har så svårt för att lämna ifrån mig mina barn! Isolde har sovit borta 2 gånger i hela sitt liv. Jag VILL vara med dom hela tiiden. egentligen nåt jag ska vara stolt över men ibland när människor VILL hjälpa till så ska jag från och med nu TA den hjälp!
Isolde och jag fick lite "tjejtid".....Lindex,leksakasaffären och bakade muffins. Hon längtade efter lillebror så efter 2 timmar hämtade vi honom och fikade med Anki och barnen. Mycket trevligt!!!! TACK Anki!

Det va den dagen det....Alla dagar går så fort!

Skulle tränat i kväll men Isolde somnade tidigt och väljer lite tid med min man i stället.
Bra prioritering tycker jag.

Hos min man hänger nu lille Isidor i sin Babybjörn.
Sååååå bra den är. Men skulle vilja ha en bärsjal oxå.










2 kommentarer:

  1. Smart drag å baka i bar överkropp , bara å tvätta av allt kladd ;-)
    Härligt å läsa om hur ni har det, jag längtar efter bebben här nu även om de allt får dröja ett tag kvar i magen till :)
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. ErgoBaby är suuuuuperbra!!!
    Jag bar bebis förra sommaren och storasyster ibland ca 17kg
    Går att alternera mage/rygg/höft :D

    SvaraRadera