Summa sidvisningar

torsdag 22 mars 2012

Solen skiner på oss.....

Lämnt Isolde på dagis några timmar. Sitter mest och väntar på att hämta henne. Under tiden har jag fixat med kläder som ska säljas på bytardagen på lördag.  Nu sitter jag i solen, så härligt!!!! Såna dagar vill ja ha mer av.
Kollar H&M katalogen och hittar såååå mycket jag vill ha. MEN ....jag ska inte beställa något alls. Behöver inget egentligen.

Prtade med Johan precis....Isidor är lite piggare. Snart....snart får jag ha honom i min famn igen.
Tänkte ta en promenad nu på morgonen men jag lixom....hittar ingen vilja/motivation eller lust till något just nu.

Lite kaffe nu och lite mer sol....sen ska vi köpa en present till "lillebror".

Troligen till "storasyster" oxå om jag känner henne rätt.....

Ha en fin dag i solen...

Nu blev jag grillsugen!!!

Kanske får bli i helgen då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar