Summa sidvisningar

torsdag 15 mars 2012

Vikt, promenix och en sked för MAMMA!!!

Långpromenad på morgonen blev det. Båda två gillar att åka vagn, till min glädje. Idag va det invägning för ISIDOR på Bvc. Tänk att man kan bli så glad över en viktuppgång...Idag vägde han 4.300g och är 5 v på Tisdag. Ingen "tung" kille direkt om man jämför med mina andra "bitiga" barn. Han är klen den lille "skrutten"!!! Men ligger vid sin kurva.....

Bvc sköterskan tyckte en doktor skulle lyssna på isolde oxå....vi väntade i 3,5 timma på honom. Sen fick både jag och dessa små nog ....Vi fick gå hem helt enkelt och komma i morgon. 3,5 timma ...JAG hungrig, Isolde sa att hon blir GALEN...:o)))

Nu är vi hemma och ätit lite..Isolde har ingen matslust och blev rädd för mig själv när jag efter på tok för mycket ketchup på hennes mat och med orden - En sked för mamma....att det inte är så stor ide att sitta där och truga. AVSKYR detta...-EN SKED FÖR MAMMA.......Åååå, så dumt!!!!
Nu har vi bakat blåbärsmuffins....målat och gosat i soffan!!!

Dax för kaffe!!!!!

I kväll ska jag träna...och kanske sola!!!!
IDAG FICK JAG DET FÖRSTA LEENDET......Lipa som ett barn så klart!!!

1 kommentar: