Summa sidvisningar

tisdag 13 mars 2012

Krupp barn och äventyr!

Isolde har haft Krupp hosta hela natten. Fick sitta uppe med henne en stund för att minuterna efter försöka hålla "lilleman" sovandes....JAG vet att jag lever!!!

På morgonen åkte vi iväg med brorsan +kompis till skolan 5 mil bort. Insåg att jag måste tanka...MEN hur i herrans namn får man upp tanklocket. Fick ringa min man....när jag sen tanka så blev jag så osäker...Diesel??? Eller???? Fick ringa min man..Inte diesel då nä!

Nu är vi hemma.
Isolde är inte alls piggelin. Nu har vi roat oss med att göra Trolldeg....men hon orkar inte. Blir "Skrållan" igen! Hon vill inte äta, inte ens glass.

Ska nog bädda ner henne och Isidor i vagnen om en stund.

Fåt så mycket fint till ISIDOR....

måla....dega...rita.....

1 kommentar:

  1. usch å fy för krupp...båda mina har haft de vid några tillfällen, även ja som barn!! Inte alls kul...men nu har vi medicin för de så vi kan stoppa de innan de blir riktigt illa...
    Hoppas Isolde kryar på sej snart...
    Å stackars dej som måste va uppe med Isidor dessutom, inte bra kombination...ja har testat!! Urk va trött man blir asså. kram på dej

    SvaraRadera