Summa sidvisningar

måndag 12 mars 2012

Föräldraledighet?!?!?!

Vem som nu kom på ordet vet i fasiken! Nån ledighet är det ju inte tal om :o)))) Mamma-Jobb heter det.
Dagarna går snabbt här, vet egentligen vad jag gör...dom bara går.
Isolde visar inga tecken på att vara sjuk mer än hosta. Så vi har varit ute en bra stund på eftermiddagen. Skulle gå till lekparken med hon somnade på ICA!!! Så vi gick hem igen och jag fick ca 10 min i solen med nya MAMA tidningen...Sköna minuter!
Sen hade vi "mellis" på altanen. Så varmt och skönt och helt plötsligt förstod jag detta med "föräldraledighet"...måste vara dessa stunder dom menar!!!!

Isidor han sover mest men vaknar till ordentligt på källskvisten då jag är helt slut! Ska se om vi kan ruska runt lite i sovtiderna snart! Men än är han för liten.

När Johan kom hem så tog jag mig en timma "ego" tid! Jag fick till ett bra pass, rygg och axlar! Blir träningsvärk av detta.
Isolde får va hemma i morgon och vi ska skjutsa ett gäng grabbar till skolan på förmiddagen.

Nu sitter jag i min OnePice och kollar "Halv åtta hos mig". Skulle ge mig på att fixa ny musik till mina kommande pass...ska in och gästinstruera lite på gymmet ...tänkte i morgon men inser att det blir för körigt. Får bli fredag!!!

Underbar dag!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar