Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

Röriga veckan!

Kontroll-människa som jag är...ordning och reda och jag mår prima av rutiner och struktur. Gäller så väl träning,mat och tvätt. Att ligga efter med tvätt och städning kan göra mig stressad...att ligga efter när det gäller sömn oxå är för mig inte alls bra!
Jag är lite sliten!

Känns som en rörig vecka...Johan har börjat jobba....ISIDOR sover dåligt...jag är trött!

Igår va jag på jobbet och hälsade på. Fick så mycket fint....va en trevlig eftermiddag. Mamma kom förbi på kvällen. Utan henne hade vi haft det betydligt "rörigare". Hon rycker ut när det behövs...hämtar,lämnar barn hit och dit. Så mycket värt!

Idag har jag varit på lönesamtal och hoppas på ett ordentligt lyft i lönekuvertet...:o)))
Nu är Johan ute med dom två små...jag ska vila lite!


Denna pappa.....den bästa.....så tacksam för denna karl!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar