Summa sidvisningar

måndag 5 mars 2012

Träningsvärk och kvällsro!

Å, känner redan att träningsvärken kommer, tillhör dom som INTE gillar den sorterns värk. Jag är igång med träningen nu.  Känner mig återställd i kroppen men min trötthet gör det hela lite tuffare just nu. I veckan nu ska jag börj köra lite Easyline och nästa vecka nåt spinningpass.
När Johan åkt till jobbet satte jag mina två små "kids" i vagnen och tog en långpromenad, Isolde köpte glass, vi kollade alla fina docker i skyltfönstret på leksaksaffären , gick till lekparken dit även carina kom...det va läääängesen det! Kul att träffa henne....Sen hem igen med sovande Isidor i vagnen. Honom väckte jag 17,30.....
Isolde badade och jag känner mig löjligt stolt över min första ensamma kväll!

Nu är det soffan....jag behöver sova tiiiidigt!!!!
Men skönt att bara sitta ner lite i soffan....surfa runt och njuta av kvällen liiiite!
GOSINGEN vår!

Isolde fick en FJÄRIL i ansiktet på mässan!!!!

Isidor han sova!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar