Summa sidvisningar

söndag 18 mars 2012

I soffan kl 9.42

Natten har varit tuff för alla i vår säng förutom ISOLDE som sov gott! Johan är sjuk...Isidor har varit vaken 1 gång i timmen och är inte pigg alls. Han hostar och rosslar och har feber. Såååå maktlös man känner sig!!!
Nu har vi hamnat i soffan och han sover lungt hos Johan nu!
Isolde har badat och jag tvättar! Hela hemmet är upp&ner. Försöker få lite ordning.

Dagen vet vi inte alls hur den blir. En av oss sitter med Isidor hela tiden. Jag vågar inte lägga ifrån mig honom.

Men tycker ändå inte han är sämre tack å lov!!!

Denna blogg som va en träningsblogg för några år sen...blev en riktigt babyblogg!!!! :o))))


MEN jag ränade igår kväll....spinning och lite ben efter. Så visst finns det mycket träning i mitt liv ändå. MEN det är inte inte viktigaste....men viktigt!!!!!!

Känner att det blir en slö söndag....kanske lite träning i kväll....en promenad och MASSOR av kaffe!!!
Igår blev det lunchdejt med min "sjuke" man!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar