Summa sidvisningar

torsdag 29 mars 2012

Utsliten tå och rena barn!

Min höger tå nästan krampar, jag föröker få ro i den lille pojken. Som även denna dag haft nån form av skrik-fest! Mellan 15 och tills nu, men med några små uppehåll på max 30 min. Nu sover han , om jag gungar babysittern...därför denna kramp i tån. Antar att antibiotikan är tuff för hans mage. Ïnte några roliga dagar när det är så här....precis kastat i min 2 knäckebröd och te. Johan kommer hem i kväll....han har sovit hos sina föräldrar när han ska jobba två kvällar. Hoppas på en utvilad man som tar över här i morgon. Funderar på om jag ska lägga mig....men vill se Biggest Loser oxå.

Mellan skriken här lyckades jag bada två barn i alla fall.

Efter en timmas morgonpromenad och hämtning av Isolde åkte vi till hem & Hobby. Lite nya vår grejer i hemmet nu. Alltid kul!!!!

Snart helg.....HÄRLIGT!!!!

För mig blir det träning fredag,lördag och söndag. Annars händer nog inget speciellt i helgen....jag vill gå på bio. Ska höra med nån av "brudarna" om dom är sugna!!!

Nope, nu ska jag sätta mig bekvämt...barnet sover!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar