Summa sidvisningar

fredag 30 mars 2012

Julafton för mig och bra träning!!!

Morgonen började med ett pass på gymmet efter att lämnat Isolde på dagis. Det blev 30 min spinning och lite tricps och rygg. Motivationen går upp och ner. Vi har ju haft liiiite annat att lägga fokus på .   Jag har svårt att komma tillbaka till nån normalitet efter denna pärs. Allt är lute upp&ner här.

Skönt att träna idag och sola...som jag sagt jag aldrig mer ska göra....ändrat mig! Skiftar i blått och liiite färg gör mig nåt piggare.

Vi har promenerat ordentligt idag. Skönt ute med blåsigt....

Nu provar vi bärsjalen med Isidor här. Tror den kan funka bra om jag nu kan åla i mig den utan att ungen far ur...hemska tanke,.....fyyyy!!!

Isolde kollar Nils Karlsson pyssling...Å, va gullig den är.

Johan ska träna och jag förbereder  kvälls mat här.

Annars händer inte mycket...jag håller på att återhämta mig och känner mig helt slut!!!!



Idag kom min månadsbox från Glossybox....som julafton för mig!!! Små små burkar med saker som ska göra mig dö snygg och rynkfri...jag går på allt!!!! Men roligt som 17 är det....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar