Summa sidvisningar

fredag 16 mars 2012

Besök hos Doktorn och storstäd!

Lille Isidor har skrämt slaget på mig under natten! Han började rossla mer och mer i går kväll och fösökte hosta men orkar lixom inte. Fy, så hemskt!!!
Idag tog vi båda två och åkte till vårdcentralen. Läkaren som för övrigt inte träffat så många barn förstod jag konstaterade han att Isidor sov gott..kanske skulle ge honom lite bricanyl för att han skulle "piggna till" ...Öhh....nä, helt inte om det inte behövs på 1 månad gammal bäbis TACK!  Ge medicin för att få honom "pigg" känns kanske inte riktigt rätt.
Nåväl.....Vi blev inte mycket klokare på detta men får väl avvakta!
Sen blev det en fika på stan. Mysigt!!!!

Nu har vi fyllt kyen och vi städar lite...Isolde och jag! Grabbarna i familjen är sköa tycker VI!!!!

En skön fredag och maten för kvällen är förberedd.

Älskar dessa fredagar!!!


Ska träna här om några timmar. Anita ville ha med mig på Zumba....vi får se hur allt ser ut här framåt kvällen!

Min lilla hjälpreda i huset!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar