Summa sidvisningar

måndag 12 mars 2012

Sjukstuga!

Måndag morgon!
Isolde till dagis. Isidor och jag tog en promenad. MEN...då ringde dom från dagis och Isolde hade feber. Fyy, vad pinsamt! Men i morse märktes inget alls. Jag skäms!!!!
Nu är vi hemma och äter frukt och myser vid Tv. Hon verkar inte så sjuk men hostar som alla andra.

Igår va Frida, Johan och Eddie här på eftermiddagen + min mamma. Lite fika och sen en promenad för oss alla i detta fina väder. Önskar såååå att Frida flyttar till stan igen!!!!

Helgen går fort och idag jobbar Johan.

Isolde väntar på brorsorna, hon längtar efter dom precis som JAG!

Nu ska jag vi baka sockerkaka...tala om att "utsätta sig för frestelsen"!!!!!:

Isidor är nyäten och ligger så där utslagen!!!

Ha en fin måndag!
Lite dåligt glid för dagen...

Sötaste Eddie med pappa!
Isolde lånade ut sin klänning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar