Summa sidvisningar

fredag 9 mars 2012

Spanx

Jag går på allt som håller in och allt som luktar gott och allt som är onödigt! Hittade en smart sak för att hålla in gravidskinn på såväl mage som lår....Man är ju mer i "flytande form" just nu...lite som en geleråtta fast 2 ben och betydligt större.....Man skulle behöva nåt att samla ihop allt i lixom! Så hittade jag det......jag hade helst haft en hel kroppsstrumpa men....
Dyr som skam men verkar bra! Min föräldrapenning räcker inte till sånt här....men visst vore det skönt.

Min man kanske skulle släcka lampan innan jag ens kommit upp för trappan ....för så gräsligt fula!
Sån här har man nog inte på sig som singeltjej i tron om att få napp......Hujedamej!!!!

Nu är det väl inte överflöd av skinn på dessa tjejer precis, förstår inte att dom inte kunde ha någon med i alla fall en valk att visa detta......men en stjärna i kanten för att dom  FÖRSÖKER se lite....erotiska ut i denna hemska reklam!!!

1 kommentar:

  1. Har oxå kikat på dem, men som sagt, lite väl dyrt. Men fick tips idag att det finns en variant på Lindex, som en kort klänning som sitter åt järnet! Väl värt en koll iallafall!

    SvaraRadera