Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

Ben premiär!

Blev en eftermiddag i soffan här. Mysigt att bara vara ibland...Isolde roar sig själv bra. Isidor sover till och från. Badat båda barnen på eftermiddagen.
Jag tog på mig träningskläderna och begav mig till gymmet. Mitt första benpass avklarades. Isidor sov i vagnen under tiden. Sen blev det en kylig promenad ner till Isoldes Gympa!

Nu sover alla i huset, förutom den store sonen som gled iväg till flickvännen. Johan ska jobba i natt och behöver sova ett par timmar! Han har oxå varit vaken några gånger under natten...hoppas han fixar att jobba!!! I morgon ska han få sova läääänge!

Jag borde sova, men har lite att fixa med först. Kläder,ladda kaffebryggaren, sortera tvätt, läsa lite bloggar, skicka lite mail, mata litet barn, kasta i mig ett äpple, kolla "Sveriges Mästerkock" med ett halvt öga....men snart ska jag sova!!!

I morgon ska Isidor ligga på vågen på BVC strax efter kl 08.00...Shit så tidigt! Isolde ska vara på dagis 08.00....

Jag vägde mig idag....resultatet får ni reda på senare!!! Men glädjande....promenader och bort med kollisar som jag inte behöver...i form av socker och vitt vitt mjöl.  Då händer det grejer!!! Jag behöver tappa i vikt nu...jag behöver få trivas i mig själv...jag måste få ha den kontrollen....

Isolde hittade Lisa i tidningen!!!! Vilken lycka.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar