Summa sidvisningar

lördag 17 mars 2012

Lämna oss i fred!

Nu börjar jag tröttna på sjukstuga. Isolde börjar repa sig men lille Isidor fick vi åka till akuten med på morgonen. Han har hostat och rosslat så den lille kroppen bara skakat.....han kräktes slem igår kväll och va blå runt ögonen. Barnläkaren tyckte ändå han inte lät så mycket...OCH det gjorde han ju inte just då...SÅ KLART!!!! Varför är det så att så fort man kommit in till läkaren så mår dom bättre.

Johan och jag åkte och åt lunch innan vi tog oss hem igen. Johan är inte helle helt frisk. Nu kan dessa sjukdomar lämna oss ifred ett tag!!! Känner mig maktlös när Isidor är risig. Isolde orkar i alla fall hosta det gör ju inte han. Å, lille "prins"!

Min underbara mamma har tagit hand om ISOLDE, hon är en klippa!!!!!

Vi ligger i var sin soffa och jag känner mig frisk och hoppas får bli så.

Isidor och Johan sover i soffan här.

Grått och trist ute!

Jag ska åka och sola tror jag  medans dom sover....kanske skulle köra ett litet snabbt träningspass oxå. Igår körde jag igenom mitt nya spinningpass oh solade efter. Vet inte när jag sola sist...evigheter sen. Inte alls bra att sola, jag vet.....men just nu är jag i behov av sol och 18 minuter "göra ingenting"!!!!

I kväll blir det hemmamys!!!!!

Min lille sjukling!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar