Summa sidvisningar

onsdag 14 mars 2012

Sjukstuga dag Nr 3

Vi har varit så nöjda med att Isolde ALDRIG är sjuk! Hon är frisk som en nötkärna jämt. Men nu har hon drabbats av denna krupp-hosta och feber. Va feberfri i morse så nu hoppas vi. Men hon ser förfärligt hängig ut! Verkar vara många barn på dagis med samma sak.

Vi tog en promenad till mitt jobb (skolan) på morgonen. Träffade mina kollegor och jag känner att jag saknar dom. Fina kläder fick Isidor!!!! Isolde hade massor att leka med. Fick se Evas superfina mage oxå. Vackrare gravida kvinna va det längesen jag såg. Vissa blir AS snygga gravida...jag tillhör inte dom!!! :o)))
Sen vidare till stan och fika med mormor och L. Isolde ääääälskar sin mormor och kan nu mer säga att hon längtar efter mormor. Så gulligt!!!!
Vi kom hem väldigt nyss.....har ingen brådska till något så vi strosade runt lite på stan.

Nu vaknade Isolde och hade ruskigt svårt för att andas....Nu har jag haft 2 st svårt astma sjuka barn när dom va små och det gör att jag inte blir så stressad. men det låter så jobbigt. Funderade på om jag skulle ta en tur till vårdcentralen...men avvaktar lite!

Nu ska jag ta en tur med dammsugaren innan jag sätter på kaffet!!!!

ISIDOR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar