Summa sidvisningar

lördag 31 mars 2012

Jag är på G....

Jag är på gång nu vad gäller min träning. Glad för att jag orkade hålla ut graviditeten ut trots att jag vet att jag inte skulle det...men det gick ju bra! Nu är det så klart till sin fördel då det inte blir att börja om. På nåt vis tar jag vid där jag slutade. Min kondition är det lite si och så med. Nu kör jag lite spinning och Easyline, jag ska snart börja springa lite. men det känns som en icke skonsam träning så jag vill vara heeeeelt återställd först.....eller helt....men i alla fall bör det gå 8 veckor.

Har så klart lite mål....jag lever inte utan mål. TACK å lov!!!Just nu har jag delmål och strävans mål. Delmålet är -10 kg till juli!!! Japp, det blir tufft, jag vet! Men det ska nog gå...är en bit på väg.

Det handlar främst om att trivas, det gör jag INTE nu! Inte alls....jag mår ganska dåligt i mig själv,. OCH det ligger ju på mig om jag vill må bra eller inte. För att springa runt och gnälla på X-tra kilon utan att göra nåt åt det....det kan reta ihjäl mig!!! Så därför gör jag något åt det.

Att hitta en vikt som jag klarar av att hålla och må bra med....sen är jag DÖÖÖÖÖ sugen på att komma i riktigt bra form. Det får bli det andra målet. Men jag vet att det krävs ganska mycket för att komma dit....och det kanske det inte är värt. Jag vet nämligen hur jag mådde när jag fick slita som mest. Där ska jag aldrig mer vara...men att hålla lite distans i kombination med balans vore det bästa.

Sen är det detta med maten, kanske för mig viktigare än träningen. Så är det för många även om man inte vill tro det. Jag vet ganska bra hur jag ska äta för att just min kropp ska svara.....kroppen är en fantastisk maskin som faktsikt berättar en hel del för oss....OM vi lyssnar!!!

Den  dagen man har detta som mål har man inte lyssnat på varken kropp eller kropp.
Jag nästan hoppas att den bilden är retucerad, för tjejens skull....för detta är bland det mest osunda modell jag skådat!!!!!!!!


Lite andra tankar än BARN i detta inlägg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar