Summa sidvisningar

söndag 11 mars 2012

Helg....

Fortfarande helg...kanon fint väder men jag städar...Johan tvättar bilar! Roligt söndagsnöje!!!
Igår va vi i Jönköping hela dagen. SKulle inget handla men hade massor presentkort lite här och där så det blev en del. Ett par jeans ......mössa,keps och smink!! Isolde fick gummistövlar på Polarn&Pyret och en vårjacka! Nu är vi redo för våren. Jag tror jag vill klippa mig i page oxå nu i vår....är så trött på mitt hår!

Jag åkte sen iväg å träna...30 min spinning och lite styrka efter.
SEN va det ju den stora dagen......
ISIDOR delade inte mitt intresse utan hade "skrikfest" under tiden så vi fick höja volymen på Tv:n!!!

Nu ska jag städa vidare!!!
Ha en fin söndag.

IDAG hänger jag ut tvätt....VILKEN känsla!!!!


Underbart väder, lunch på stan i Jönköping och shopping....Vilken Lördag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar