Summa sidvisningar

fredag 23 mars 2012

En kämpe....

Är hemma över natten!!!
Måste få andas annan luft än den som sjukhusmiljön erbjuder....Vi har varit båda på sjukhuset idag. Igår va nämligen en riktigt jobbig kväll. Vad som hände behåller vi för oss själva. Idag kände vi att vi behövdes båda.

Isidor har haft en tuff start på livet....shit, va han har fått kämpa några dagar nu. Hela mitt mammahjärta vrids om flera varv. Ändå har jag visat nån styrka jag ALDRIG haft förut, jag är överraskad över hur jag hanterat detta.....Kanske är jag tryggare i mig själv mot vad jag varit. Känner mig stabil och mina tankar är väl sorterade. Vi tar en dag i taget...så får det bli!
Jag har dåligt samvete för Isolde...så klart! Dom andra killarna är hos sin pappa. Men idag va det jag och store sonen här....vi stängde av Tv och åt Kinamat. Tid som behövdes.

Ringt Johan många gånger i kväll....

I morse upptäckte man att Isidor oxå fått feber, det va ett hårt bakslag......man har lungrötngat honom och misstänkte att nåt tillstött.....en infektion på den lilla lungan OXÅ!!!! Å, gode tid...hur mycket ska en lten pojkkropp klara.....

NU...Nu tror vi på bättring......

Tänk att önskningar kan bytas ut så fort....tänk va snabbt man värderar om saker...att ta en glass med alldeles för många kalorier, sitta  i solen men dom man älskar så hjärtat nästan spricker kan va det bästa man gjort...eller idag när isidor trots slangar runt hela ansiktet ger mig ett leende....DÄR....brast det för mig i morse ska jag erkänna....

Så min lille IZidOR....Nu kämpar vi på!!!!

4 kommentarer:

  1. massa massa styrkekramar till er alla, sitter här med tårarna som bara sprutar! varför varför varför ska denna söte stackar lille gosse behöva utstå en sån start i livet. å hans familj oxh såklart!! tänker på er i massor bara så du vet, de hjälper såklart inte de minsta men tycker de är sååå synd om er <3

    SvaraRadera
  2. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. Kämpa vidare, ni är starka som få och har en son med stor kämparglöd!
    Kämparkramar till er alla!!!
    / Eva

    SvaraRadera
  4. Ojojoj, vilken jobbig start lille Isidor fick. Orättvist när små bebisar är sjuka. Då är man tacksam för den fina sjukvården vi har här i Sverige.
    Du är otroligt duktig på att formulera dig Fia, läste dagens inlägg högt för min sambo som fick tårar i ögonen...
    Fortsätt att kämpa och ta hand om varann, snart är ni hemma igen! Kram Johanna A

    SvaraRadera