Summa sidvisningar

onsdag 21 mars 2012

Min lille "Prins"!!

Lille lille älskade Isidor är fortfarande kvar på sjukhuset. Såååå liten och klen ligger han där med sin sondslang i näsan. Jag blir så ledsen när jag ser honom så här. Kunde VI inte få njuta nu bara.....varit alldleles för mycket av det mesta nu.
Han repar sig, men det går sakta.....han behöver ingen syrgas idag...igår fick han lite hjälp. Han mår bättre idag än igår.
Vi ligger på ett isolerat rum men idag fick vi gå med honom i vagnen en stund. Johan och jag har varit båda under dagen. Morfar hämtade isolde på dagis . Det va skönt att kunna vara båda två en dag.Han kommer få vara kvar ett tag till.
Nu är jag hemma med Isolde i natt. Känns så konstigt att vara här hemma. Jag känner mig helt klar otillräcklig . Isolde saknar sin lillbror så...bara det känns för mycket för mitt mamma hjärta. Önskar det blir natt nu så jag får sova och åka till honom i morgon.
Bara att lämna honom där är ju ur jobbigt, även om Johan tar hand om honom lika bra som jag....SÅ KLART!!!!

Isolde och jag ska göra "INGENTING" idag. Har inte nån lust att ge mig iväg eller ut på nåt även om hon behöver.

Nu vill jag ha hem min pojk , men vill ha hem honom stark och frisk!

Dax att ägna all min tid åt Isolde nu!!!!!

Tack alla ni som tänkt på oss....

2 kommentarer:

  1. Tänker på er såklart!!! Snart är lillkillen hemma hos er igen o ni får njuta! Stor styrkekram till er alla!!!

    SvaraRadera
  2. usch stackarn, förstår att Isolde saknar honom. gulliga storasystern <3
    förstår din känsla...man vill klona sej å va på båda ställena samtidigt, inte missa en sekund med nån av dom!!
    kram till er

    SvaraRadera