Summa sidvisningar

söndag 27 juli 2014

Bara barn....

God kväll!

Hoppas ni har det bra...värmen håller i sig men lite regn har vi fått.
Isidor och jag har precis kommit hem från en cykeltur,vi åkte bort till CrossFit boxen och kollade in pappan...jag kunde lägga lite krut på magen medans Isidor hängde i ringarna. Lite bonusträning!
Jag gjorde mitt i morse...välte däck och hoppade många hopprepshopp denna morgon.

Vi åkte till hjo för lite bad idag. Sen va det Isoldes tur att åka på semester till mormor. Nu ska hon sova där i natt.
Just nu känns det lite som man behöver semester på semestern. Det är mycket "barn" saker på semestern. Jag är banne mig helt slut!!!!!! Det köps glass,torkas glass,kläs på,borstar bort sand,fixar mat, in och ut med blöta fötter,vattenflaskor fylls,blöta badkläder i hallen,gnäll och värmeslag. Lite som det är för de flesta...
Samtidigt som det är ljuvligt härligt att vara lediga ihop.

Jag känner mig igång med träningen nu igen...det anser jag mig vara när jag LÄNGTAR till nästa gång. I morgon bitti med andra ord!
Då ska det köras chins....

Nu ska jag bada denna lille gosse,duscha mig själv och sen ser jag fram mot lite egentid  med min man och Crossfit p Tv och en enorm hög med Lakritsglass!!!!

Bjuder på en tantselfi!!!!

Däckvält!!!!!!


Tur jag har rejäla stockar till ben att trycka på med...haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar