Summa sidvisningar

fredag 11 juli 2014

Semestern invigd!

Första semesterdagen!!!
Startade den med nybakta frallor som jag kalljäst över natten. Vi åt på altanen...hur skönt som helst!

Idag har vi haft en heldag i Falköping i Parkasjön (hette det så tro). Mötte upp Marika och Moa och sen kom min mamma. Isolde och Moa lekte konstant och Isidor, ja...han roade sig själv.
Nu har jag bränt mig igen. Tyckte jag smörjade in mig så noga i morse men solskydd 15 va för klent idag.

Passade på att handla på Willys på vägen hem. Jag tog av mig min bikiniöverdel och hade bara min tubklänning. Vet av tidigare erfarenhet att man får vara på sin vakt då. Lyfte ur Isidor ur bilen och fastande på något sätt i bildörren och tubklänningen åkte helt ner....till midjan. Hade Isidor i famnen så det va bara att sätta ner honom och snabbt som ögat åla mig i klänningen igen. Under tiden möter jag en mans blick som också lastade ur sitt barn..han va i 30 års åldern. Gud,så hemskt...våra blickar möttes så där jobbigt. Vad uppdaterar han sin Facebook med i kväll. Nu hoppas jag pojken hämtar sig från detta drama.....
Haha...två kritvita bröst måste lyst upp Willysparkeringen ordentligt!!!

Nu har Isolde och jag ätit på altanen...lillebror sover och snart kommer Johan.

Nu ska vi sätta oss ute och njuta av denna fina kväll!
Moa och Isolde


Moa hårdtränar....

Finaste människorna....


Kompisar!

Tubklänningen som orsakade tuttchock!

Vi har slått läger!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar