Summa sidvisningar

fredag 25 juli 2014

HeMmA!!!

Hej på er!
Hoppas ni har det bra i värmen. Här är det så varmt just nu att vi håller oss inne. Vi kom hem vid tre tiden och nu jobbar tvättmaskinen ordentligt. Så skönt att ta tag i det direkt. Är en hel del som ska in från husvagnen när man varit borta i nästan 2 veckor.

Lille stackars Isidor fick hastigt feber i morse innan vi åkte. Orkade inte gå och bilresan hem sov han mest. Vi fick stanna och ge vatten lite här och där och få ut honom lite. Nu stannade temperaturen i den lilla kroppen på 40.3. Det kan jag tycka är lite mycket. Nu ligger han här framför fläkten.

Vi har haft det fantastiskt på alla sätt. Vi har badat,solat,cyklat,tränat,ätit glass,besökt saluhall, gått i hamnen,leta stenar och snäckor och shoppat.
I år hade jag INGA förväntningar. Jag bygger gärna upp nåt som jag i bland kan bli besviken på. Ni vet....glada barn,sol och lata dagar. Det blir sällan så...utan kanske tvärtom. Men i år blev det ju hur bra som helst.
Fem personer i en husvagn kräver tålamod och ett stabilt äktenskap men det gick ju galant. I år behövde vi inte vandra med barnvagnen kl 5.00 på campingen....det fanns det dom som fick göra. I år tillhörde vi inte dom tack å lov.

Ingen Tv och inget internet....hur kul är det för en 16 åring som vil uppdatera sig om omvärlden??? Men det var inga problem alls. Tror umgänges-tid uppskattades från alla denna semester.

Nu sitter vi utslagan i soffan och jag har varit och handlat,fyllt kylen med fräsch mat.

Vi går väl ut och sätter oss i skuggan om nån timma tror jag!

Håller tummarna att Isidor bara hamnat i en febertopp, annars är det inte enkelt att ha feber i denna värmen!

I kväll ska jag visar er bilder från systemkameran ,jag har tagit många bilder. Hade jag inte pluggat nu hade jag nog bannet mig satsat på foto....älskar det!!!!!!!
Isolde och jag va med på Crossfit kids...kanon enligt mig!

Grymt roligt att titta på...haha!


Många glassar,dock inte alla i denna storlek!


Lägg till bildtext


Isolde handlar jordgubbar...själv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar