Summa sidvisningar

tisdag 8 juli 2014

Dramatik denna dag!!!

Vilken kväll! Ljuvliga svenska sommar när det är så här.
Min lediga dag i morgon ser ut att bjuda på samma värme. Kanske vi stannar hemma här och badar i trädgården...eller åker och badar. Vi får se lite.
Jag ska ut med ett gäng härliga tjejer i morgon i Skövde och fira in min semester!!!!!

Idag blev det en dramatisk dag...vi skulle titta på cyklisterna och det är ju så klart vääääldigt hetsigt vid mål. Så när klungan kom så överraskades vi ordentligt med att två cyklister krokade i varann i galet hög fart. Ni kan ju ana hur det slutade....två sönderslagana små pojkar så klart. Jag fick lägga mig på knä i långklänning och snällt hjälpa till. Man flyttar ju helst inte bara en skadad människa hur som helst men dessa killar hade nog tur. Några rejäla skrapsår och chock blev slutsumman....men det såg ut som varenda ben borde gått av i kroppen. Tur cyklister är fjäderlätta och i detta fall unga....

En förmiddag hemma i solen va skön...sen va det jobbdax! En lärorik och spännande dag. Jobbat med helt underbara Cecilia, den barnmorskan önskar jag alla....eller det finns många fantastiska...ALLA faktiskt!!!!
Ett pass kvar innan jag tar semester!!!!

Isolde vaknade nu här och kom ner till mig. Så gräsligt varmt uppe nu och det är jobbigt att sova då.

Nu ska jag ta hand om hemmet lite och sen lägga mig och läsa min Amelia!!!!!




Min lilla sommartjej...i FOPPA och stumpor!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar