Summa sidvisningar

torsdag 3 juli 2014

En bästa morgon!

Här går vi i mysbralla ,hemma toffs och oborstade tänder än. Vi kollar "Sommarlov" och Isidor är nybadad.
Underbart skönt att bara vara...jag tvättar och Isolde skapar sig "klackskor". Hon stoppar in en fyrkantig legobit i strumpan vid hälen och "vips" så blev det klackskor!
Själv kan jag bara gå i fotriktiga skor och allra helst träningskor. Kan drabbas av lite ångest när jag måste klä upp mig i finskor. Nu kan man tack å lov ha converse även till klänning!!!

Idag sov vi godkänt länge. Isidor sov till 8.30...men Isolde och jag va uppe tidigare.
Hon är ett mysigt sällskap denna lilla tjej.


Vi har lite olika alternativ för dagen....baka bullar eller rensa lite på övervåningen. Kanske vi hinner båda delar!
Måste köpa en ny toasits också....

Regnet öser ner här men om det kanske möjligen blir uppehåll ska vi ut och gå lite. Tänk om det inte blir bättre än så här. Egentligen avsyr jag såna kommentarer men tanken slog mig igår....
Inget vi kan göra nåt åt alls...men lite sol behövs och värme!
Maj var ju galet fin så jag tycker ändå jag kunnat ta del av lite värme där.




Pyjamasparty och redo för den svenska sommaren!!!!

Klacksko bygge!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar