Summa sidvisningar

lördag 19 juli 2014

Semesterhälsning!

Hej på er i värmen. Just nu sitter vi i bilen på väg motHelsingborg där vi fortsätter vår semester. Vi har nu lämnat Varberg där vi varit sen i måndags med 10 andra familjer och haft så roligt. Massor av barn att leka med och massor av trevliga vuxna att umgås med. Vi har metat krabbor,cyklat,tränat ,provatCrossfit Kids,ätit glass,badat,solat och lekt...och varit i Ullared. Ljuvliga semester och jag känner mig galet nog utvilad och enegrgifylld trots dålig sömn och sena kvällar.

Mängder av bilder i min kamera som jag får visa sen.

Nu börjar jag redan bli hungrig....och kaffesugen.

Hoppas du har det bra och vädret. Är ju fantastisktoch hoppas det nu håller i sig. Vi har brutit trenden detta år....inget regn,bara sol.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar