Summa sidvisningar

tisdag 29 juli 2014

Bilar,getingstick och spel!

Nu har vi röjt upp i vår trädgård. Idag har vi haft världens härligaste familj hos oss. Så mysigt att dom kom idag. Vi har grillat,fikat,ätit glass, badat,lekt och bara haft det bra i vår trädgård. Tre stycken biltokiga små killar och en inte lika biltokig tjej. Som dom lekt...härligt med hela trädgården full med barn.

På morgonen tog jag mig "trädgårdsträning". Det ska man aldrig underskatta, jag va helt slut ! Nöjd med veckan träning. Den har varit riktigt bra.

Idag spelade vi vårt nya "kubb" ,sifferkubb...riktigt roligt! Dock gav det mig ett getingstick i min iver. FYYYYYY,fasiken så ont det gjorde. Glömt hur ont det gör...

Innan dom åkte hem så åkte vi och köpte glass och klockan 20.00 va det fortfarande riktigt varmt!
Vilken sommar...då är den svenska sommaren svårslagen måste jag säga!

Innan läggdax för Isolde spelade vi en omgång "kubb" igen med pappan i huset som en nöjd vinnare!

En bra dag på alla sätt och i morgon ska vi ut på äventyr igen över dagen!!!

Betyder at jag snart borde sova!




Kolla in dessa lockar!

Fina Kristina!

Idag har Kristina och jag försökt oss på fiskbensfläta. Dock i rufsigaste laget på bilden. haha

Vinnaren!

Taggad.....

Sommarhår!

Mysig kväll !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar