Summa sidvisningar

tisdag 29 juli 2014

Väderstyrd träning!

God morgon! Isolde satte personligt rekord idag och sov till 9.25!!!! Grattis till henne!

Jag väntar på Johan som tränar,snart min tur...I VÄRMEN vrålar folk i mitt öra. Ja, ,i värmen!!!!
Ska man alltid leta efter det perfekta träningsvädret så lär de inte bli många pass på en månad det vill jag lova. Man kan anpassa sin träning dock...va ute och träna eller gå in då det är betydligt svalare.
Vila på semestern och aldrig livet jag tränar i värmen...du gör som du vill.
Men jag bryr mig inte om varken värmen eller att det är semester..för att träningen är en del i mitt liv oavsett väder.
Jag tycker mer att jag har MER tid för träning under semestern.
Så tänker jag!!!!

Nu har jag förberett lite mat här . Våra vänner kommer inte förrän i eftermiddag men att förbereda lite underlättar.

Isidor springer i blöja här och livet leker för denna gosse!
Egengjord potatissallad tillverkas idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar