Summa sidvisningar

tisdag 8 juli 2014

Morgon stund...

Åååå,ljuvliga morgon och en skön natts sömn . Isolde vaknar alltid tidigt men ligger kvar i min säng och tittar på Tv. Jag sover vidare!
Vi smög ner och fixade frukost och fick sen väcka lillebror.
Nu är det Sommarlov på Tv som gäller en stund och jag har redan suttit ute en stund. Så sköna dessa mornar är!
Två arbetspass kvar...TVÅ!
Aldrig någonsin har en semester varit så efterlängtad!

Jag arbetar denna fina sommardag. Fördelen att jobba på ett sjukhus är att vi ser knappast ut så vi vet inte riktigt hur vädret är.

Nu ska vi ge oss ut. Titta på cyklister,gå till fontänen och titta på vattnet...promenera...äta glass och ha en skön förmiddag.
I eftermiddag tar min pappas fru hand om dessa små. Tack gud för alla människor runt oss som hjälper oss. Annars vore det svårt....

Ha en fin dag  solen!!!!

Nyduschad Isidor framför Tv och dagens frukost!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar