Summa sidvisningar

måndag 14 juli 2014

Semester tripp!

Nu ska vi snart ge oss iväg till Varberg! Huset vaktas av sonen, det känns tryggt i dessa tider.
Just idag kanske det inte va nåt toppen väder där men resten av veckan ser bra ut.

Jag har just varit i slalombacken med min 2hare" Isolde. Dock tröttnade hon snabbare än jag fick upp pulsen. Men men...hem och sen kunde jag fortsätta i trädgården. Det får man nöja sig med. Brukar bli bra hemmapass när jag kör igång.

Nu är alla uppe och det är blandat humör här.
Jag har redan varit arg och barnen är inte nöjda...dåååå kan jag bli tokig på riktigt. Missnöjda barn är bland det värre jag vet tror jag.
Nu har jag samlat mig igen och ska ta lite kaffe.

Snart rullar vi med husvagn och 100kg packning. Cyklar,vagnar,nallar,spadar,kettlebells,TRX och Ipad. Känns " Familj 2014" på nåt sätt.....!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar