Summa sidvisningar

lördag 12 juli 2014

I Love Hjo!

Godkväll!
Jag sitter och tittar på Sommarkrysset ute....man ser Tv in vilket är helt perfekt. Men idag fick jag vira in mig ett varv i filten!

Småfolket sover redan. Jag tar mig lite ensamkväll i soffan. Ganska skönt faktiskt!
Idag har vi hållt igång...vi åkte till hjo och startade med en picknick vid strandpromenaden.I bland är det häftigt att se världen från ett par 5 års ögon. Hur hon tänker, hur hon känner men framförallt hur hon upplever saker. Att sitta och titta på vågor,upptäcka en nyckelpiga på filten, se en båt komma det väcker 1000 frågor. Så kloka saker hon tänker. Jag ser mig själv så mycket i henne...hon är en miniatyr av mig i det mesta.
Idag va det helt på deras villkor.
Sen gick och tittade på båtar och åkte tåget som jag så länge sagt -Inte idag ...till. Idag åkte vi det!
Gick mot mässan och träffade Johans föräldrar...sen kom Marika och Moa. Vi gick till hamnen och åt sik och barnen lekte. Har en så fin vän i Marika, så klart hon är min trygghet när vi studerar men också en fin vän utanför skolan. En glass och sen mot badet för ett dopp. Där blev vi inte så långvariga....mer långvariga på Hem&Hobby!

Isolde önskade hamburgare i kväll. det har vi grillat och det är ju såååå gott!!!!!
Kan ibland ledsna på grillat faktiskt...eller jag får lite nog i perioder. Men just hamburgare gillar jag.

I morgon är det packa husvagn och när Johan kommer hem ska jag träna.
Nu är jag sugen på att komma igång igen...lite mer än nu!
Denna lilla solstråle!!!!




Älskade lille pojk!!!!

Isolde har fotat idag!

Två människor jag älskar!

Vackra Hjo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar