Summa sidvisningar

lördag 26 juli 2014

Härliga Lördag!

Nu tar vi Tv kväll hos oss. Jag älskar att sitta framför Tv...faktiskt! Kanske inte tittar så mycket egentligen utan mer avkoppling för mig. Just nu sitter Isolde och tittar på Djurprogram och Johan kollar Crossfit ...på var sin Ipad.
Tänt lite ljus här och jag kan tycka det är mysigt med lite regn. Blir lite lugn på nåt sätt nån dag i mellan. Nu ser det redan ut att börja klarna upp igen

Vi har idag målat våra fönsterbläck,städat och fixat i leksugan, tagit hand om kilovis med tvätt som ska in i X antal garderober. En sån där "fixardag" som behövs.
En och annan konflikt med den lilla damen i familjen. Man hinner mycket när man är ledig!

Tycker vi jobbat på bra idag. Är inne i rensar tagen nu och i veckan får vi nog ta tag i källaren.

Älskar värmen och sommaren och hoppas den fortsätter till september.

I morgon kommer nog en av mina efterlängtade vänner hit. Blir mysigt!

Nu ska jag kasta upp mina fötter bredvid Isoldes.
Idag görs INGET mer!
Ha en fin Lördagkväll!
I morgon bitti är det träningsdax igen...ROLIGT!

I år har man använt alla tunna sommarklänningar....om och om igen!

Lekstugefix!!!!! Dessa har jag gjort av frigolit som Johans mamma hjälpt mig med....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar