Summa sidvisningar

söndag 13 juli 2014

Fotboll & semester!

Johan är nu hemma och vi kan nu "klubba" semester!
Vi kollar fotboll och packar. Sonen kollar bilar ...nu menar jag 16åringen. resten sover gott i väntan på morgondagen.
Man minns det så väl själv,känslan av semester . Då va det lika enkelt att lägga sig som dagen innan julafton ungefär.

Hela dagen har gått åt till att lägga fram,skriva lappar vad som ska med och roa barn. Lite rastlösa barn framåt eftermiddagen vilket jag kan förstå. Nu är man van att vara ute hela tiden. Nu fick vi springa ut lite mellan skrurarna.
Vi fick lite sällskap av mormor och l först och sen va farmor och farfar. Mormor var här med semesterpengar, så gulligt av henne.

Jag hade planerat träning men när Johan kom hem kändes det inte riktigt etiskt korrekt att ge sig iväg när vi inte sett varann på några dagar. Jag valde min man i stället.
Hade jag haft en mer glödande motivation så kanske jag gjort det. Jag har inte det och den verkar inte vilja visa sig alls....bara när jag precis tränat. Nu håller jag igång 3-4agar i veckan så det är inte på något sätt lite...me för mig är det faktiskt LITE!

Nu ska jag se VAD jag glömt och vad jag TROR mig behöva...Alvedon,plåster,välling, badpuffar och natriumklorid!

BRA att ha...

ha en trevlig Fotbollskväll...vet inte ens vilka det är i final. Tyskland ser jag nu....heja,heja...på dom som vinner!!!!!!


Underhållning från soffan!!!!

Hallongrottor bakades till söndagsfikat!!!!!

Noga,noga.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar