Summa sidvisningar

torsdag 31 juli 2014

Städning på schemat!

God förmiddag!

Idag ställde jag min klocka för att träna. Jupp, det kändes lite sådär helt ärligt. men sagt och gjort.
Upp och svepte en kopp kaffe och sen va det lyftträning av alla dess slag. Jag har bekymmer med ett knä...eller båda egentigen. Så det påverkar mig HELA tiden just nu. Så trist!!!

Nu har jag städat. Det kommer ju ganska långt ner på "att göra" listan så här års. I synnerhet efter denna sommar. men idag tar vi en "mellandag" eller barnen skulle nog säga "tråkig" dag kanske. Tänk att den dagen ändå är både bra,nyttig och kan bli den bästa.

Hos oss blåser det idag,perfekt för alla min maskinber tvätt som ska hängas.

Isidor somnade klockan 23 igår...då hade vi tittat på mängder av traktorer på Youtube innan. Haha.
Vaknade idag klockan 8.00...gissa hur denna dag slutar!

Nu ska vi ge oss ut för att handla lite. Det blir grillat till lunch med en god pastasallad till.

Sen finns inga mer planer för denna dag.Gud,så skönt!

I morgon ska jag ha "semester" med min man...ensamma i en svit på Grand i Borås....!!!!
Barnen ska sova hos farmor och farfar och vi ska bo i en trerummare med bubbelbadkar på rummet. ut och äta på kvällen och frukost+brunch på hotellet och sen en dag på stan. JAG längtar...MASSOR!!!

Tror alla haft en fantastik sommar men som småbarnförälder är det inte nån avkoppling att vara på semester ALLA gånger..men det lyckas en del föräldrar med ändå på en camping då vinglasen va i handen redan vid lunch och allt går ut på att "koppla" av med ett glas rosévin...som sen blev 2...3.......annars är det ingen semester...detta såg vi även detta år. Dit vill inte vi höra...never!!!!!
men som med allt annat så är det ju upp till var och en...dom i sin tur tyckte nog vi va "sjuka"  som kom i träningskläder vid 8.00...dom som va uppe då.
Man lever olika liv, det är bara att lära sig!

Det straffar sig hård att prioritera bort träning en hel vår...totalt slut efter ett lyftarpas....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar