Summa sidvisningar

onsdag 9 juli 2014

Tjejkväll,räkor och vildsvin!!!!

Firat in kommande semestern idag.....Just hemkommen från en superlyckad tjej kväll på Pinchos i Skövde och räkfrossa. Ett kärt återseende med mina studiekamrater. Så roligt att ses och så roligt att höra hur deras sommar är.Saknar dom...men inte studierna....inte alls faktiskt! Inte så mycket studie-prat alls idag...mest annat trevligt!

På vägen hem så fick Anna och jag syn på VILDSVIN...ganska långt bort men ändå. Vi gapade i bilen så dom kunde hört oss.....haha. Käre tid vilka stora lite otäcka djur. Annas kommentar -Sofia, det kunde blivit vi och vildsvinen.....Haha!

Idag har det badats och badats här,även jag har krupit i badbassängen som inte är allt för stor. Idag va det nödvändigt med bad för att klara en dag på altanen.
Trots värmen så drog jag på mig träningskläderna och åkte ner till boxen och körde en Wod som bestod av intervaller. Idag passade det bättre att stänga in sig än träna ute kände jag.

I morgon=sista arbetspasset!!!!

Så skönt det ska bli med ledighet!




Svensk sommar när en är som BÄST!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar