Summa sidvisningar

måndag 28 juli 2014

Jag och min lille vän!!!

God morgon!
Träningsvärk va det här ja.....överallt!!!!

Vi är igång med dagen här...Johan är redan nere och kör ett CrossFit pass med morgonpigga deltagare innan värmen slår till alldeles.
I kväll ska jag "gästspela" på instruktörscykeln på gymmet. Ska bli väldigt roligt!

Nu är det bara jag och min lille vän Isidor här framför Tv. Han har helt plötsligt blivit väldigt morgonpigg.
Konstigt nog känner jag mig pigg när klockan är 06.30. Vi satt uppe halva natten och kollade CrossFit games igår så jag ligger X antal timmar back. Känns nog framåt eftermiddagen kanske.

Idag ska vi riva ur källaren,röja upp där,slänga och sortera. Passar på när vi BARA ha Isidor hemma.
Det går lite enklare då....förhoppningsvis!

Två veckors semester har nu gått, vart tog dom vägen!
Men vilket väder vi haft!
Jag ska inte klaga jag börjar inte skolan än på ett tag.

Nu ska Isidor och jag ge oss ut på en promenad mot ICA och handla lite.

Ha en fin dag i solen!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar