Summa sidvisningar

onsdag 2 juli 2014

Det närmar sig!

Hej på er!

Vilket fint väder det blev så här mitt i veckan. EN bra och som vanligt lärorik dag på arbetet. Lär mig nya saker varje dag och jag älskar att lära mig .
Vi har grillat nu i kväll och det känns som om det vore länge sen vi gjorde.

Jag slumrade till vid kvällens läggning även denna kväll.
Nu är jag trött och längtar såååå efter semester. Det är inte så många dagar kvar nu. Samma känsla som alla har innan man går på semester...

Idag kom snälla mamma och hjälpte till i morse så jag inte behövde dra upp småttingarna. Vilken lättnad att bara ha sig själv att tänka på.
Johan ska ju börja jobba dagtid och det ska bli skönt. Hans udda arbetstider har ju styrt en hel del...inte minst hur JAG kan jobba. Nu känns det enklare!!!!!

EN spännande höst väntar oss!

Min träning prioriterades inte idag. Idag fick det bli hemmet och barn. Jag har städat....plockat och torkat. Pratade med Sussi på vägen hem och vi kunde konstatera att röriga ,stökiga hem stressar oss!!!!!!

Inget roligt alls att dela med mig av denna onsdag...

Ledig dag i morgon och den är heeeeeelt oplanerad.
SKÖNT!!!!!
I morgon blir det lite träning igen.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar