Summa sidvisningar

onsdag 30 juli 2014

Gränna,Spa och pigga barn!

Isidor är vaken, klockan är strax 22. Inte klokt detta! Inga rutiner och ingen ordning med varken mat eller sömn. Isidor somnade i bilen kl 16.00...bedrövligt dålig tid att sova på. Nu röjer han järnet då storasyster har somnat och han är helt ensam!!!!

Vi åkte till Gränna i morse...köpte polkagrisar,kollade när dom tillverkade dessa sockerstänger och åt glass i hamnen. Gissa sen?? Det började regna....

Lunchen åt vi i Jönköping vid vattnet. Underbart gott va det!!!
Sen gjorde vi stan  (otroligt vackert i Jönköping) och senare  även Ikea. Vi hinner mycket när vi är igång.

Sen va vi helt slut och fick väcka oss med kaffe på Ikea för att orka hem.

Jag lovade Isolde SPA. Idag nöjde vi oss med fotbad på altanen.
Mysigt att sitta ner med ett barn på varje sida i var sin balja och bara VARA en stund.

Nu ska jag jaga denna lilla varelse trött...jag kommer inte lyckas. Idag kommer han "överleva" mig för jag vill snart lägga mig. Kvällspigg pappa har han tack å lov!!!!

Lite annan luft ute nu i väll. Ska nog ta mig en "vattnablomman" runda innan läggdax!!!!









Klockan 16.30 såg det ut så här på Ikea!!!!

Min bästa vän och min make!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar