Summa sidvisningar

söndag 13 juli 2014

Städa,packa,tvätta,leka,plocka....

                                                    God Middag!
Käre tid idag fick jag vakna kl 6.20. det är ju okristligt tidigt för min smak. Fasiken så trött jag är vid just den tiden.

Nu har vi i alla fall hunnit städa,tvätta,plocka in i husvagnen,stekt pannkakor,lekt och nu har vi satt oss i soffan. Ingen vill se på Tv mer än jag...jag vill krypa under filten och lägga mig en stund. Men Isolde vill "förlösa" mig och stoppat under en docka under min tröja...jag ska ta iiiiiii uppmanar hon mig till för då kommer den snart!

Vi ska fortsätta vårt packande här snart. Det är ju galet mycket som ska med när man ger sig iväg. En tonåring får vi med oss också.

Johan jobbar sina sista timmar nu innan han går på semester. En mycket efterlängtad semester detta år.

Snart kommer nog mormor och hälsar på och senare farmor och farfar som stått i ösregn på mässan idag.
Tycker det kan vara skönt med en sån här regnig dag i bland. Just i dag passade det bra.
Lite ljus på bordet och snart lite kaffe!!!!

Varberg ser ut att bjuda oss på sol kommande vecka. Hoppas det stämmer. Vi brukar ha otur med vädret. Helt ärligt har vi nog ALDRIG varit iväg när solen har visat sig....vi är vana att sätta upp förtält i ösregn och sitta och kura i en husvagn med regnet smattrandes mot rutan. Har en charm det också men inte alltid!!!!
Min lilla Barnmorska !!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar