Summa sidvisningar

torsdag 14 november 2013

4 timmar senare....

Följer man mig på Instagram såg man morgonens bild...jag på en parkbänk 7.30 med matteböckerna. Skolan hade inte ens öppnat!!! Haha...
Nu 4 timmar senare...1+1 prov gjorda. Jag känner mig nöjd, det är inte full pott...men det gick ändå gaaaanska bra.
Kompletterade ett prov direkt efter också...så skönt att beta av lite!
Mitt under provet blir det BRANDÖVNING så klart...lite frisk luft skadade inte..

Nu har jag gömt undan allt vad böcker heter.
Jag ska nu jobba lite...Me&I jobb en stund innan min mat blir klar.
Fitnessfighten sköter sig helt å hållet självt. Jag gör min mat,äter den och tränar! Bästa månade jag kunde välja tror jag. Då man varken hinner blir sugen,eller hinner utsätta sig för frestelser. Vågen...ja, det avslöjar jag sen när jag är klar!!!!:o))


Ruggigt både inne och ute. Knastrar i kaminen....

Dags för jobb!!!
Här sitter jag...7.30! Jag ska fixa det...finns INGET annat....det skaaaa gå!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar