Summa sidvisningar

söndag 17 november 2013

Kabooooom!

God middag denna soliga söndag.
Vi har städat hela förmiddagen...smidigt att hjälpas åt. Då går det snabbt!!!
Härligt väder har vi idag. Vi tog oss ut en stund....Isidor stod bokstavligt talat på näsan på stenen här ute. Sönderslagen i halva ansiktet lille gubben!

Min kära mor kom hit på förmiddagen. Johan har satt på våra vinterdäck nu så nu kan vintern få komma.

Isolde väntar på att åka på sin dans!
Mor i huset ska plugga....jag vill ha ett liv igen. Guuud,som jag saknar det normala livet...jag somnar matte ,jag vaknar matte.
Ja,ja..sen finns det dom som säger -HÖGSKOLAN  är ännu värre,så vänj dig!!!!. Men då har man inte läst allt detta på 3,5 månad. Så klart det är tufft och man läser betydligt djupare. Men DETTA tempot är det inte....då skulle nämligen INGEN välja högskolan! Haha..

Nu ska jag väcka min lille prins. Fy, det gör ont i mig men kvällarna är svårsövda annars.

I kväll ska jag träna!!!!!!

Men först lite ekvationer...lite konjugat....lite kvadrering och lite potensekvationer!!!!
Till jul...ja, då ska denna kurs vara klar.
Det har skett under förr...men under sker sällan med mig inblandat!!
Så jul siktar jag på....stenhååååårt!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar