Summa sidvisningar

fredag 29 november 2013

Nu är det klippt!


Igår skrev jag ett inlägg på FB om mitt sista pass som instruktör...han knappast trycka på skicka innan det kom in lite förfrågningar!!! Roligt så klart! Man behöver inte vara bestämd i något....jag ska ta en paus och när andan faller på... om den gör så finns det olika saker att välja på.

 Jag har jobbat idag. Mörk morgon när man lämnar vid 7.15 på dagis. Skön cykeltur till jobbet gör att man piggnar till.

Jag åkte direkt till min "frissa". Idag va det bestämt att stora klippet skulle ske. Den där pagen som aldrig lämnar mitt huvud. Idag fick det ske!!! Är så nöjd!!!!
Blev perfekt längt...på cm perfekt.
Färgen,allt känns bra!
Aldrig känt mig så välvårdad i håret.

Jag tycker det är snyggt med långt hår, skitsnyggt...OM det är välvårdat!!!!
Annars tycker jag det ser ganska trist ut. Men ett tjock fylligt vårdad hår är fint!!!!
Nu va mitt inte det ,utan långt och slitet!
Så detta va ett bra beslut och framför allt en frisyr!!!!

Storebror hämtade dom små.
Vi hann med lite kaffe innan han drog vidare till en kompis.
Vi andra gick och köpte avocado....som va helt "mos" när jag väl skar i den. SÅ tråkigt med avocado...man får vaka över den!!!!

Nu sitter Isolde och jag under täcket i soffan,vi la lillebor och åt i Tv rummet idag. Det är LYX och festligt tycker Isolde.

Nu kommer snart Johan.
Isolde somnar snart!!!!

Idol för mig!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar