Summa sidvisningar

söndag 10 november 2013

Firat och sålt!

Nu är vi hemma. Lång bilfärd hem från Bollebygd. Isidor va inte superglad de sista 6 milen.

En rolig söndag!
Vi hälsade på Johans föräldrar på förmiddagen och firade Johans pappa  med choklad. Sen vidare till Kristina och Andreas . Där blev vi bjudna på lunch.
Så mysigt att ses och våra barn leker hur bra som helst.
Kristina och jag fixade lite och hade sen Me&i träff i deras samlings lokal. Så smidigt att ha en sån lokal att vara i.
7 tjejer som handlade fina höstkläder.

Jag är helt slut även denna kväll....jag har ändå räknat lite men nickade till här nu så jag ger upp för idag .

Ska lägga mig i Johans knä nu...troligen somnar jag.

Hoppas DIN helg varit bra!
Firande av pappan i huset!!!

Snygga snygga Kristina ,dagens matmor och värdinna!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar