Summa sidvisningar

torsdag 21 november 2013

En dag av Lycka!!!

Hela dagen har jag bara gått runt här...så nöjd!
Känns så skönt att få lite tid över till annat. Sussi hälsade mig tillbaka till livet. Så känns det!

Hämtade två trötta barn som va sugna på att vara ute. Isidors små vantar funkar sådär...han bli tokig när han inte kan greppa...allt är så stort på en sån liten hand.
Vi va ute och jag frös så jag skakade. Dom tyckte det va kanon med lite snö att roa sig med.
Snowracer kom fram och Isolde har byggt en snögubbe! I morgon är det ett minne blott ser jag....

Idag lovade jag Isolde att vi skulle baka chokladbollar...lagom till dom va klara...dom få som blev efter provsmakning ,då kom storebror. Lite kaffe och prat ...tända ljus och klättrand på storebror. Nu flyttar han närmare och det känns skönt.

Torsdag-kväll= träning!
Fullt pass ,fantastiska deltagare...svettigt ,roligt och skönt!


Nu tränar Johan....jag bara sitter.
Jag har ett prov i morgon...men ärligt så är jag oförberedd...omotiverad och jag är helt ointresserad. MEN med respekt för denna lärare ska jag plugga lite nu.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar