Summa sidvisningar

torsdag 21 november 2013

JAG KLARADE DET!!!!

Å,herregud.
Idag blev jag godkänd på min matte. Som jag för 1,5v sen insåg att jag inte skulle hinna. men dåååå händer nåt med mig.....jag sliter som ett djur ,ger mig fasiken på att det är möjligt. Jag har kämpat dag och natt,jag har lipat, jag har suddat,gjort om...gjort rätt och sen så....IDAG gick det galant!!!!!!
Jag är så stolt över mig själv så jag vet inte om jag varit lyckligare förutom när mina barn kom och när jag gifte mig. Nä,tror inte det!!!!
Det har varit så fruktansvärt "körigt". Det har varit fruktansvärt jobbigt...jag har inte sovit en hel natt på 5 v. Vaknat och funderat....undrat varför jag ens gör detta.

Men nu så!!!!


Tänk att det gick!!!

Min mattebok tänker jag inte elda upp...den ska få en hedersplats...!!!

Min käre tålmodige make bör få en guldmedalj...min mattelärare Igge en likadan...han får för TÅLAMOD! -Varför är det så?? -Vad betyder det...Hur gör jag då???
Stackars människa!!!!

OCH världens BÄSTA matte-kompis Christel! Många samtal...massor av stöttning...Å,va vi är bra!!!!!!
 
 




2 kommentarer: