Summa sidvisningar

tisdag 19 november 2013

Dagen är kommen!

Sista Svenska lektionen. Jag ska göra mitt bästa...sista data/kommunikationslektionen. Där verkar jag redan gjort mitt bästa.
Matte genomgång...jag ska visa vad jag kan!!!

Vi har legat kvar i sängen en stund idag. Att ha tv i sovrummet visar sig vara ett smart drag för trötta "päron"!
Mysigt att ha lyxen att ligga där och prata lite.


Nu är dom på dagis. Dom är enkla "morgonbarn".

Jag ska sätta mig några minuter i soffan framför Nyhetsmorgon!
Sen blir det att räkna lite för denna dagen kommer gå i "ett"

Tänk att det snart är advent.
Jag har inte hängt med alls.
Känns som jag lever i en "bubbla". Helt utanför allt som händer.
Jag behöver å andra sidan bara veta det "viktiga" som händer...inte vem som varit fullast på krogen....eller separerat. Tänk att sånt inte intresserar mig det minsta och blir förvånad över att det intresserar NÅGON!
Jag har sannerligen nog med mitt och mitt eget  vardagspuzzel som ska gå ihop sig. Andra får klara sig själva....behöver nån min hjälp så får man "hojta"!

I kväll är det fotboll har jag förstått.
Det får jag väl kolla på så klart..

Nu kickar vi igång denna tisdag...men en del träningsvärk i armar och axlar!!!
Trött mor....snart piggnar jag till. Lite mer kaffe är lösningen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar