Summa sidvisningar

lördag 2 november 2013

Livsnjutare!!!

Godmiddag i stugorna!!!

Isolde blev hämtad av mormor och Vera, nu blir det lek hos henne. Två tjejer med samma intressen...pyssla!!!
Isolde kan sitta huuuur länge som helst med sånt.

Isidor sover och boken dr Glas ska plöjas igenom....

Kanske Lisa ska titta in hos mig också. Hon är en så fin vän..så enkel.så klok och så snäll.

På förmiddagen gick vi "Livsnjutare" på Livsnjutarmässan här i vår stad. Kul när det ordnas något och jag försöker gå på sånt när chans finns. Människor engagerar sig och då bör man stödja faktiskt!!!

Isolde och Isidor fick ansiktsmålning, så nu ligger mina vita soffkuddar risigt till.

Livsnjutare  ja...vad är det mer än man njuter av livet. För min del är det att kunna sätta lite guldkant på det VANLIGA livet. Behöver inte vara stora grejer , inget märkvärdigt alls. Men att ibland lyxa lite...det kan ju så klart handla om mat men också små utflykter...eller bara ta en ledig dag från dagis.

Eftersom jag älskar att fika så är det oftast en mysig grej för mig.....

Vet ni vad...fick precis  ett mess nu...mellansonen har skjutit sin första ÄLG!!!!
Jag är tårögd....storebror också....
Ååååå, vilken grej!!!!!!
Är det någon jag blir extra glad över i såna här sammanhang så är det för honom!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar