Summa sidvisningar

onsdag 13 november 2013

Rasmus på luffen och träningsvärk!

Isolde och jag kollar på Rasmus på luffen. Så mysig tycker jag....hon räknar matte samtidigt. Stackars skadade lilla barn...-Å,nu blev det fel igen säger hon!!!!
Känner igen mig lilla vän...

Vi tog oss en promenad och handlade efter dagis. Sen va det snabbt hem och mätta magar fooooort!

Isidor va inte lättsövd idag...1 timma tog det!

Jag har varit och tränat....underbart skönt!
Min dator verkar "kraschat", det är ju lite små panik!!!! Där finns en del...räddat bilderna. Men alla MILJONER inlogg hit och dit är väck. Irriterande!!!!

Inte nog med det så funkar inte skrivaren heller.

I bland kan jag bli tooookig när sånt inte funkar!!!!!!

Träningsvärk över allt.....överallt. Skön...njae.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar